آغاز ثبت نام آزاد آموزش زبان فارسی ویژه غیرفارسی زبانان

اطلاعیه ثبت نام آزاد

فراخوان نخستین دوره‌ی مجازی آزاد آموزش زبان فارسی ویژه غیر فارسی زبانان از سوی مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکارخانم رسولی موسوی مدیر مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی جامعه‌الزهراء علیهاالسلام از آغاز ثبت نام در دوره‌های آزاد مجازی آموزش زبان فارسی خبر داد و افزود: این دوره‌ها ویژه بانوان غیرفارسی زبان از کشورهای مختلف است و در سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته به صورت آزاد برگزار خواهد شد.

رسولی موسوی با بیان اینکه عموم بانوان متقاضی یادگیری زبان فارسی می‌توانند برای شرکت در این دوره های مجازی ثبت نام کنند، یادآور شد: ثبت نام این دوره‌ها از تاریخ 22/03/1400بوده و برگزاری کلاس ها بصورت مجازی (آنلاین و آفلاین) است.

وی با اشاره به سابقه برگزاری کلاس های آزاد آموزش زبان فارسی به صورت حضوری و مجازی خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، دوره های آزاد مرکز ویژه علاقه مندان به فراگیری زبان فارسی در قالب دوره های مجازی و با هدف ایجاد توانمندی در زبان فارسی با رویکرد آشنایی با فرهنگ ایرانی- اسلامی- انقلابی به صورت گسترده برگزار می شود.

مدیر مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی جامعه الزهراء علیهاالسلام افزود: متقاضیان پس از اخذ تأییدیه ثبت نام، ارزیابی و تعیین سطح اولیه، زبان آموز مجموعه محسوب می شوند و به صورت ترمیک، در دوره­ها شرکت می کنند.

وی تصریح کرد: این دوره ها در جهت ایجاد تسلط زبانی در حوزه خوانداری، گفتاری، نوشتاری و شنیداری علاقه مندان به فراگیری آموزش زبان فارسی است که در صورت به حد نصاب رسیدن هر دوره، برگزار می شود.

رسولی موسوی با بیان اینکه فعالیت‌های این مرکز، با تجربه ارزشمند قریب 40 سال، با بهره مندی از تکنولوژی روز و بر اساس استانداردهای آموزش زبان است اظهار کرد: مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی جامعه‌الزهرا علیها‌السلام به متقاضیان فارغ التحصیلی که در آزمون جامع زبان فارسی موفق شده و حد نصاب نمره لازم را کسب کنند، مدرک رسمی و معتبر مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور ایران ارائه می کند.

مدیر مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی جامعه الزهراء علیهاالسلام افزود: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی به نشانی  http://farsi.jz.ac.irمراجعه کنند.

 رسولی موسوی ادامه داد: با توجه به استقبال گسترده متقاضیان و به جهت محدودیت ظرفیت، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند.

مدیر مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی جامعه الزهرا علیها السلام تاکید کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام اولیه در این دوره ها درخواست خود را به همراه مدارک لازم به ایمیل مرکز به نشانی  farsi.learning@jz.ac.ir ارسال کنند.

وی ادامه داد: فرآیند ثبت نام متقاضیان زمانی تکمیل می‌شود که پس از اعلام تایید شرکت در دوره به متقاضی، هزینه دوره را پرداخت و فیش واریزی را به ایمیل مرکز ارسال کنند.

رسولی موسوی در پایان افزود: اطلاع‌رسانی مربوط به شروع دوره‌ها صرفا از طریق واتس آپ به متقاضیان اعلام می‌شود و ضروری است متقاضیان شرکت در این دوره‌ در گروه

https://chat.whatsapp.com/JNXUcDmSQcgIZWzLNlmKoH    عضو شوند.

مدارک لازم جهت ثبت نام:

1- تکمیل و ارسال فرم ثبت نام

2-تکمیل و ارسال فرم تعهدنامه

3- تصویر پاسپورت

4- تصویر متقاضی3*4 (با حجاب اسلامی)

5- تصویر فیش واریزی

6- تصویر مدرک تحصیلی

  جهت مشاهده دوره های آموزش زبان فارسی کلیک کنید.

  جهت مشاهده و دریافت فرم ثبت نام  کلیک کنید.

جهت مشاهده و دریافت فرم تعهدنامه کلیک کنید.

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱
  • پیام: ۵۰۰۰۱۷۱۷۱۸۱۸۱۹

ارتباط با مرکز

  • مدیر مرکز: 32112472
  • آموزش حضوری: 32112072
  • آموزش مجازی: 32112072
  • آموزش آزاد: 32112478
  • حضور و غیاب: 32112577
  • امتحانات: 32112576
  • کانال مرکز: jzfarsilearning@